۴ مکان اسرارآمیز جهان برای مسافرت پر ماجرا

۶ مکان اسرارآمیز و خاص جهان برای مسافرتی پر ماجرا

از صخره‌های پرانرژی در وسط اوت‌بک استرالیا گرفته تا هتل‌های ترسناک در استفن کینگ، خانه‌های خون آشام‌های معروف تا نخلستان‌های بی‌نظیر درختان ناقص در اعماق اروپای اسلاو، این فهرست از اسرارآمیزترین مکان‌های جهان تا بازدید مطمئناً چیزی برای برانگیختن علاقه دارد. فرقی نمی کند که یک نظریه پرداز توطئه، یک شکارچی اختصاصی بشقاب پرنده، طرفدار نوسفراتو، یک رسانه یا یک گاومیش ماوراء الطبیعه باشید – یا حتی اگر دوست دارید از مسیر توریستی برای چیزی کمی متفاوت دور شوید، باید وجود داشته باشد. چیزهای زیادی برای ادامه دادن

برخی از نقاط مکان مناسبی برای افراط در آن علایق عجیب و غریب و شگفت انگیز در دنیای ماوراست، برخی دیگر شما را وادار می کنند از پوست خود بپرید. برخی از آن‌ها فقط مکان‌های شگفت‌انگیزی برای سفر هستند، در حالی که همه چیز در اینجا نوید راز و رمز را با بار سطل می‌دهد.

جزیره ایستر، پلینزی

درست در آغاز هزاره اول پس از میلاد بود که مردم راپا نویی در شرق پلی‌نزی فرود آمدند و شروع به بررسی سواحل جزیره ایستر در اثر باد کرد. البته، در آن زمان جزیره ایستر نامیده نمی شد – این نام یک اضافه اروپایی بعدی است که توسط ژاکوب روگوین هلندی در سال 1722 اتفاق افتاد. بریده شده و بریده شده از صخره های سنگی سیاه زمین. در واقع، بیش از 880 سر به اصطلاح موآی در اینجا وجود دارد که تصور می شود هر کدام نماینده نهایی یکی از قبیله های خانواده قبیله ای هستند.

هتل Banff Springs، کانادا

هتل Banff Springs، کانادا

گفته می‌شود هتل بانف اسپرینگز کانادا با نسخه‌هایی از لژ تیمبرلین استفان کینگ و شهرت درخشان استنلی کوبریک، خانه انبوهی از داستان‌های ارواح و اتفاقات مرموز است. مردم محلی داستان های یک خانواده کامل را می گویند که در اتاق 873 با خونسردی به قتل رسیدند. اما اگر فکر می‌کنید که می‌توانید با این نماینده ماوراء طبیعی کنار بیایید، در اینجا با لذت واقعی روبرو هستید. این هتل زیبا دارای سبک‌های بارونی اسکاتلندی است، در میان قله‌های صنوبری رشته کوه‌های راکی کانادا پوشیده شده است و دسترسی به زمین‌های اسکی نمادین جاسپر و بنف را ارائه می‌دهد.

استون هنج، انگلستان

استون هنج که در اعماق وسط دشت‌های سرسبز جنوب مرکزی انگلستان قرار دارد، جایی که دشت سالزبری در قله‌ها و تپه‌های گرما از جنگل‌های بلوط بیرون می‌آید، مدت‌ها رمز و راز و جادو را در خود جای داده است. تصور می‌شود که این مجموعه دایره‌ای از سنگ‌های بزرگ مگالیت که حدود 5000 سال پیش ایجاد شده، با مواد منحصر به فرد سنگ آبی ساخته شده است که تنها می‌توان آن را از تپه‌های پرسلی در پمبروکشایر، در 200 مایلی دورتر در ولز استخراج کرد. رمز و راز هم در مورد اینکه مردم عصر نوسنگی چگونه توانسته‌اند چنین صخره‌های عظیمی را حمل کنند و همچنین هدف ساختمان را احاطه کرده است. امروز، در افسانه های آرتوری پیچیده شده است و بت پرستان را برای انقلاب تابستانی جذب می کند.

جنگل کج، لهستان

درست در جنوب شهر غیرقابل تلفظ Szczecin در منتهی الیه شرق لهستان، در فاصله ای نزدیک به غرب مرز با آلمان، یک دسته کوچک از بیش از 400 درخت کاج توجه انواع Atlas Obscura و خارج از مسیر را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد که کل جنگل تقریباً 90 درجه در قسمت تنه خم شده است، قبل از اینکه دوباره مستقیماً به عقب بپیچد و به صورت عمودی در آسمان اسلاو رشد کند. بحث در مورد اینکه چه چیزی باعث شده این چوب غیرمعمول شبیه خود شود، با تئوری هایی به دامنه وسیعی مانند طوفان های سیل آسا و تکنیک های پرورش چوب بران، بالا گرفته است.

ترانسیلوانیا، رومانی

ترانسیلوانیا، رومانی

تپه‌های سیلوان و کوه‌های پوشیده از مه، طنین صدای زنگ‌های کلیسا و برج‌های سنگی قرون وسطایی شهرهایی مانند سیبیو، براشوف و کلوژ، همگی به فضای وهم‌آور این منطقه وسیع در قلب رومانی می‌افزایند. اما این مکانی است که واقعاً باعث لرز و سوزن سوزن شدن ستون فقرات می شود: قلعه بران. این ارگ با برجک از جنگل‌های لبه والاچیا در ترکیبی از برج‌های گوتیک و سقف‌های پر فلفل غارگول اوج می‌گیرد. در طول سال‌ها با تعدادی از چهره‌های نه‌چندان خوش طعم و اسرارآمیز همراه شده است: ولاد قیچی، خون‌خوارترین پادشاهان والاچی، و – البته – کنت دراکولا، کهن الگوی نوسفراتوی ناخن‌جونده.

اولورو، استرالیا

اولورو ستون قدرتمندی است که در وسط منطقه بیرونی استرالیا قرار دارد. آنها بر فراز زمین های همواری که آن را در بر می گیرند، قرار می گیرد. یک بلوک غول پیکر از سنگ ماسه سنگ که شبیه کاراپاس یک حیوان سنگ شده است. مکانی واقعاً نفس گیر برای دیدن، همه را از کوهنوردان گرفته تا علاقه مندان به تاریخ (که عمدتاً برای سنگ نگاره های ماقبل تاریخ که غارهای اطراف را مشخص می کنند می آیند) جذب می کند. با این حال، راک Ayers، همانطور که این سایت نیز نامیده می شود، همچنین به عنوان یک نقطه کانونی برای سنت های قدیمی بومیان استرالیا به شمار می رود.

آنها معتقدند این یکی از آخرین خانه های باقی مانده از موجودات خالقی است که زمین را ساخته اند. در همین حال، افراد دیگری به اینجا می آیند تا در کانال های رودخانه ای که در زیر صخره می گذرند انرژی بدهند – هر معنایی که باشد!

 

منبع: The Crazy Tourist

این مقاله را به اشتراک بگذارید!
فیسبوک
پینترست
تلگرام
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات
دسته بندی ها
لینک های مفید

چشم انداز سفر

عضویت در خبرنامه

از آخرین مقالات مجله به صورت پیامکی باخبر شوید!

عضویت و دریافت پیام کاملا رایگان است.